vildsvinsjakt

Planen var att gå på bio med Glenn i kväll men hon frågade om jag ville jaga istället, så ska åka och jaga vildsvin om en timma, hoppas att jag får döda ett hehe. Tänkte gått och tränat före men åt en aning för mycket potatismos för att orka röra mig, potäter in my heart. Har registrerat mig för min sista klass idag, ska läsa Electrocardiography-Introduction, så EKG och hjärtgrejer. Låter intressant, hoppas att jag fattar något bara haha. Är lite nervös för klassen slutar dagen före jag måste ha mina credits, tänk om nått händer, att den blir inställd eller något? Blir ju nervööööös. Hemma på hästfronten säger Malin att Sensation har en hel del nerv (vart fick hon dom ifrån haha?!) och att hon kommer att vara ett monster när jag kommer hem, känns ju lovande. Och Sushi är dräktig!!! Dock med tvillingar så hoppas att det går vögen att klämma ett ägg och att det andra klarar sig. Hon var ju en super bra mamma till Sensation, som var hennes första föl, så jag slår vad om att hon kommer briljera igen! Håller tummarna för att allt går bra.
Vad hände med lilla bebisen?
Nu ska jag hoppa i jeans & boots och sladda iväg för jakt!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Mer föl?! åh så spännande! :)

2014-07-04 @ 11:49:56
URL: http://saganomensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0