Cowgirl

Dagarna går så jäkla snabbt här, häromdagen hade jag vart borta i nio månader. Med det sagt kan jag ju avslöja att jag ska förlänga hehe, har dock inte bestämt mig för om det blir sex eller nio månader än. Annars då? Glenn och Nina är hemma från college nu, wiiiiihooo! I helgen ska jag åka till kusten med Carro, Lisa och Annerien, ska bli roligt med en liten girlie roadtrip med vin och grejer. Carro fyller år i morgon, ska se om jag hinner åka och fira henne. På torsdag har Glenn lite partaj inför hennes 21årsdag, roligt! 
I söndags var det morsdag här, vi hängde i lakehouset hela dagen med stallis och hans familj. Åkte vattenskidor, bara andra gången jag provade men det gick bra, kom upp på första försöker hehe! Låg i poolen hela dagen typ, åt gott, åkte båt, vattenskidor och tub. Och stallis tog mig på en tur på jetskin, så jäääääkla roligt, även om jag trodde att jag skulle dö några gånger. Mycket bra söndag! En förkylning kom smygandes igår, sprang och red efter jobbet i alla fall, och stretchade, liiiiiite träningsverk från skidorna haha. Sov så dåligt i natt, sjukaste åskovädret någonsin och feberfrossa, har överlevt denna dagen i alla fall så hoppas på bättre sömn i natt! 
Vallade kor förra veckan, rooooligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0