summer

Kan inte fatta att det är en vecka sedan jag satt och målade naglarna i lakehouset och tänkte att jag skulle slänga in ett blogginlägg. Vad har hänt på en vecka då? Åkte till kusten med Carro och två av hennes kompisar förra helegn och sen har jag inte gjort så mycket vettigt, jobbat. Redan fredag igen, börjar tre så har vart på gymmet en sväng och haft lite hemmaspa. Jobbar em/kväll i morgon också och sen är jag äntligen ledig på söndag. Memorial Day är nästa vecka så vi kommer stanna i lakehouset och hänga hela helgen och måndag, klagar inte. För övrigt är jag sjukt taggad på sommar; sol & värme (vilket det iofs har vart i två månader haha), solblekt hår, brunbränd kropp, poolhäng, vattenskidor, jetski, vinkvällar, utekvällar, sommarflirt, nattbad, grillat, tripper med familjen osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0