Ännu en helg förbi

Idag har jag tränat för första gången på en vecka, ett T25 pass cardio, stabilitet och stretch. Zig promenerar glatt med mig till gymmet, goa vovven!
Tänker att det är söndag idag bara för att det har vart Labor Day här idag så röd dag, dagen har dock vart som vanligt. I kväll har jag rensat lite mer här hemma, gjort iordning några paket som ska skickas i morgon med mera. I morgon ska jag toppa håret och fixa naglarna, ska bli så skönt med fräscht hår och fräscha naglar. Den där klumpen i magen har löst upp sig lite men sitter fortfarande kvar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ät mycket plommon så ska nog klumpen lösa upp sig :)

2014-09-02 @ 20:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0