Dags för fotografering!

Jag & Frida ska fota i eftermiddag, eller ja hon sminkar & fotar och jag modellar :) Har ju gjort det en gång förut med henne och nu hade hon massa nya roliga ideer så de ska bli spännande!
Har ju kommit något nytt från västtrafik som heter närtrafik, dom kör billig taxi på landsbygden där det inte går bussar. Kostar 29 spänn att åka in till stan (2 mil), jätte bra grej!! Så har ringt runt och kollat priser & beställt resa, var tvungen att använda eniro först, en del hållplatser hade jag inte en aning om vart dom låg... Haha mitt lokalsinne är ju å andra sidan inte kännt för att vara särsilt bra ;)
Taxin kommer och hämtar mig vid 15.35 och tills dess ska jag hinna städa till grisarna, göra stallet, duscha, packa & laga mat. Skulle verkligen behöva köra Fiona också men tror nog inte att jag hinner det, är ju bara tre timmar kvar!

En bild från förra plåtningen, ser lite rund ut i ansiktet men det är för att kortet blir tagit lite "nedanför mig" då frida blir en bit kortare än mig! Något att tänka på idag är min blick & lite mer varierade uttryck & poser =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0