I torsdags...

... kom det ett litet paket från mamma & pappa, Marabou har aldrig vart så gott förut!
 ... hade min vmami styrt upp girlparty i lakehouset för mig, fick en tjusig hatt och ett glas hihi.

... jag (med glaset i högsta hugg haha) och Carro.
 ... öppnade jag paket (älskar mina nya skor för vad dom gör för mina ben och att jag faktiskt kan gå i dom)
 ... och fina presenter och gulliga kort blev det!

Nytt!

Nya skor som gör mig 8 cm längre. Underbar fransjacka som jag fick av min vfamily. Två nya bikinis, är kär i den vita överdelen. Jacka i transparent material. Topp från kära H&M. Somrigt linne med spets i ryggen, även det en present från vfamily. Transparent ormskinstopp.
 Somrig gul topp som kommer vara så fin till brunbränd hy. Två till presenter från vfamily, rött linne med fin rygg och ett svart transparent med fin urringning.

saker som snurrar i mitt huvud just nu

Divergent, sevärd film. Hur mycket kläder och grejer jag har, hur ska jag någonsin ta mig tillbaka till Sverige igen? Får hyra en container för att få med allt typ. Födelsedagsfest i morgon, försöker att inte tänka på hur lätt jag kommer bli kalasers. Träffa Carro i morgon. Träffa Glenn i helgen. Åka till Ikea med Carro på söndag, svenne-häng när det är som bäst. Barnens födelsedag. Min bror som kommer snart. Sofia, Ellen & Johanna. Las Vegas. San Francisco. Boooooys. Vad jag ska ha på mig i morgon. Förlänga eller inte. Ta två till credits, hitta rolig klass som funkar. Beach 2014 + 237875250 till saker. Men nu måste jag sova, lång dag i morgon!
Löööööööve is in the air

Tonight and the rest of my life

Var iväg och gjorde nytt shellack igår (bara för att bryta ena tumnageln och busta den andra idag), fransk manikyr, fräscht. På bilden ser ni en av mina fina presenter från min värdfamilj, ett enkelt armband med min födelsesten. Har lite andra fina presenter att visa (fyllde 21 i söndags hihi) och en hög med shoppingfynd, måste bara få lite tid över i dagsljus att fota.
Dåligt med uppdatering det senaste men det är fullt upp! I fredags badade vi för första gången, jag älskar vattnet, hade kunnat bo i sjön typ. På torsdag har min vmami styrt ihop födelsedagsfest med giiiiirls i lakehouset, ska bli så roligt! Och om exakt två veckor minus fem minuter hämtar jag min bror på flygplatsen, wiiiiiho.

GLAD

Lite extra glad just nu;
21årsdag om sex dagar
Johan & hans kompis kommer om 22 dagar
Mina tre favvotjejer kommer om 24 dagar
Inte nog med det så ska min farbror till San Francisco den 18 april, vilket är dagen som jag flyger hem från Vegas. Så om jag får ihop det med alla flyg till höger & vänster samt hotell utan att bli ruinerad så ska jag turista med dom den helgen, wiiiihoooo! Är så jäkla GLAD OCH TAGGAD JUST NU!

klick klick klick

H&M levererar alltid, eller hur? Klickade hem ett par vaxade jeans och en topp från deras rea, och en bikinitopp som kommer vara så fin till brunbränd hy!

gott och blandat

Babyspenat, pressad citron, kyckling, jordgubbar, vindruvor och avokado, nya favvo lunchen. Brukar toppa med valnötter med banansmak, mumma!
 Hittade smaskig frukost hos Angie, mixa en frusen banan med lite vatten, toppa med granola och jordgubbar, mumma!
 Dinner från förra söndagen med Carro och två av hennes au pair kompisar. Gick till en japansk restaurang där dom tillagade maten vid bordet, god mat och rolig upplevelse.
 Käk med Carro igår, god mat, mysig restaurang, skönt väder, massa prat och avslutade med froyo.
NEDRÄKNING!!!!!

fast car

Utsikten var inte fy skam!
Så här glad var jag över att ha överlevt första dagen.

Skidsemestern var kanoners, och jag skadade mig inte ens. Åkte för första gången på torsdagen, hade skidlektion med lillkillen i 1 1/2 h, lärde mig om pizzaslice, french fries och fick åka på magic carpet, men det var bra för mig haha. På eftermiddagen gav jag mig ut med resten av familjen, det var inte jätte stor disaster, jag tog mig ner för den gröna backen med x-antal fall och en fin faceplant där jag tappade båda skidorna. Hann även med tubåkning, bada i utomhuspoolen & rulla oss i snön, vina på varmt vin i varmvattenpoolen och mysa. På fredagen hade jag småttingarna, gick och badade med hela skaran på kvällen, käkade & bowlade. På lördagen var det min tur att åka igen och det gick över förväntan typ. Åkte visserligen bara i gröna backar men ramlade bara två gånger, varav en var roligaste faceplanten ever, och fick in själva åkandet, super roligt. På kvällen tog jag och M med kidsen ut för att käka och kolla i lite affärer. På söpndagen var det dags att flyga hem, flyget var försenat två timmar och allt krånglade typ, men kom hem till slut och kollade det sista av Oscars galan.
Jag älskar Lupitas klänning, den såg lite blåare ut i tv, enkel med fin urringning både fram och bak!

Mitt humör har vart lite upp och ner det senaste, men skype med Ellen, sen mamma & pappa gjorde att det steg lite. Girltalk med min värdmami avslutade kvällen, välbehövligt och efterlängtat! Tre dagar kvar för barnen i skolan och sen är det springbreak, jag är redo för en ledig dag jag med haha.