Fotografering avklarad =)

Sådär nu är jag hemma efter en mycket rolig eftermiddag/kväll! Fotade en hel del och det blev en del riktigt bra bilder =) Frida bestämde mittbena idag vilket jag var vääääldigt skeptisk till först men de blev bra =) Dock väldigt ovant! Bilder kommer upp här så fort jag fått dem.
Frida hade svart nagellack som jag målade med, första gången jag har svart men absolut inte sista, skit läckert ju! Hennes var från Wet 'n Wild, hittade det hos Nelly och det kostade endast 40 spänn. Torkade skit snabbt & täckte väldigt bra, rekomenderas!

Bilden är presshämtad från Nelly.com

Kommentarer
Postat av: Sofia

det är inget företag utan fotografen själv som har kontaktat mig på modellbilder.se :)

Så det beror helt på fotograf och modell vad man kommer överens om.

2010-01-07 @ 22:26:54
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0