På posten

Fick ett sms från Bubbleroom idag att jag hade vunnit en utlottning och 100 kr hos dem med koden snö, den gäller till midnatt så testa om den funkar för er med. Det är ingen minimum summa man behöver handla för. Jag fick 2 bh:ar & två trosor på deras rea hihi

Blev inringd så att jag fick jobba kväll idag efter skolan och så ska jag hoppa in några timmar i morgon med, kunde inte komma mer passande. Missar visserligen lite planerade saker men det är det värt. Trött som en gnu men det ovan väntade på mig när jag kom hem så det piggar upp lite. Kokboken från Milda kan man beställa gratis, är massa bra recept på julmat & julgodis där. Hörs i morgon kanelsnäckor!

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj, jag glömde bort att använda koden!

2011-12-15 @ 13:44:40
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0