I want yot to want me

Har vart i Vara hela helgen på ungdomsledarkurs, har skrattat mig igenom helgen med några härliga tjejer! Har ett steg kvar på kursen nu och det är på Strömsholm i april, lär bli grymt hihi. Nu har jag x-antal mail att ta igen och x-antal olästa blogginlägg, bli inte rädda om jag bombar med kommentarer med andra ord... Så är det såklart Solsidan sen och så kanske jag masar mig ut och springer en sväng!
Har hittat tidernas fiffigaste sak:

Jenny Clutch SEK 599, Jenny Widing - NELLY.COM

Ringar & väska i ett, 599 kr hos Nelly.com


Kommentarer
Postat av: Jossie

hej!



jag har kört igång en dagens blogg hos mig, kika gärna in och delta! :)



/Jossies.se

2011-02-08 @ 11:34:59
URL: http://jossies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0