Veckan


Veckan ser ganska så lugn ut, lugna skoldagar med inställda lektioner och grejer. Har dock en hög med inlämningar som jag inte har gjort klart som måste blir klara snarast, ett stort prov i morgon också om cancer, hormoner & diabetes. + en psykologiinlämning till nästa vecka som jag måste börja med den här veckan. Många slutbetyg sätts ju nu i slutet av den här terminen så det gäller att ligga i!
Tänkte köra en liten detox av kroppen genom att skippa godis, kakor mm under någon vecka och försöka komma ut och springa lite.
Behöver även komma igång med hästarna ordentligt igen, de har haft en väldigt lugn månad det senaste och tävlingsäsongen börjar närma sig med den lilla och kanske även med den stora.
Ska ut på torsdag och har blvit utsedd till chaufför (vilket jag inte vill haha) så måste hitta någon annan som kan köra också!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åååh du fick med min födelsedag :D

2011-05-23 @ 20:00:15
URL: http://linahaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0