I´m maybe sad but I´m not weak

Har nog glömt att nämna att jag köpte mig en bil för en vecka sen, Gröna Blixten aka Bettan, hon går som ett spjut!
Så här fiffigt gjorde jag med en hög sparade biobiljetter, limmade på ett anteckningsblock så nu har jag ett fint anteckningsblock klätt med en massa minnen, bra va?
Har hängt upp mina studentgrejer på min redan fulla vägg, ännu mer fina minnen!

Nu ligger jag i den växelvisande solen på gräsmattan och lyssnar på Stooshe Black Heart, har grejat med mina fina springare hela förmiddagen och snart vankas det jobb. Jobbade första dagen igår så nu är det bara att kötta på, jobbar dock kväll idag & imorgon så det känns skönt + att jag är ledig över hela midsommar som ska spenderas med flertalet av mina favoriter. Det känns mycket lättare att jobba när man har massa roliga saker att se fram emot! Om tre veckor är det Falsterbo wwihihihi :DDDD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du köpt bil din jäkel! Gött :D vi får ses snart tycker jag!

Svar: Jaa det är as skönt :D Ja det får vi ta och göra, hur jobbar du? Det är fullt upp men vi borde ju kunna trycka in det någon dag :)
Jenny Larsson

2012-06-20 @ 16:57:00
URL: http://sannagustavsson.devote.se
Postat av: Ida

Grattis till bilen! Så jäkla grymt med egen bil! Älskar min V70 "Rebecca" :D

2012-06-26 @ 13:18:05
URL: http://idashome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0