A point of view

Det var ett tag sen senast, har vart och är väldigt mycket just nu! En liten uppdatering sen senast:
♥ Hopptävlingen gick bra, är super nöjd med tanke på att det var min första tävling. Dubbelnolla i 95 cm, sen i 100 cm stannade vi ut oss efter fem hinder på en kombination men det var helt och fullt mitt fel!
♥ Piteå var grymt! Vi kom upp på lördag förmiddag efter 15 obekväma timmar på tåget (sittplats haha), drog på födelsedagsfest på kvällen och träffade massa godingar, åkte till fjällen söndag-torsdag för att åka skoter & mysa, tillbaka till Piteå, vinkväll med Sofias gamla stalltjejer, körvfest, och sen hem på söndag kväll. Hade tio fruktansvärt bra dagar med världens bästa vän!
♥ Har börjat jobba på ett ställe till, behövs en del tillgångar till allt roligt som jag har inplanerat framöver!
♥ Har bokat en Londonresa med Sofia, Jenny & Emelie, 22- 25 april!
♥ Har bokat Bråvalla i sommar med Ellen & Sofia!
♥ Spontanutgång igår efter lite vinmys med Ellen & Jenny, spontant är det bästa!
♥ Lite nya fynd har trillat ner, gratisskor från Nelly är ju aldrig fel även om jag inte riktigt kan bestäma mig för vad jag tycker om dom.

Kommentarer
Postat av: Marysia

Va fina skor Jenny:)

Svar: Tack :)
jjennnyys.blogg.se

2013-04-17 @ 17:27:06
URL: http://marysias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0