No fear

Jag tror att alla behöver ta sig en tankeställare ibland, på vad man prioriterar, vad man har för drömmar & mål, platser man vill se & uppleva osv. Våga ta chanser för dom kommer kanske aldrig igen. Våga prova nya saker, det värsta som kan hända är att man misslyckas. Våga bli kär. Våga visa sina känslor. Våga avsluta relationer som ger mer negativ än positiv energi. Vårda sina relationer med vänner och familj, visa uppskattning och ta tillvara på varje dag för den kommer aldrig igen. Prioritera saker som får dig att må bra, har du helst en förmögenhet på banken eller massa underbara & galna minnen med dina vänner? Livet är för kort och skört för att ångra något, och man ångar bara det man inte gjorde!
 Jag har haft världens bästa sommar med världens bästa vänner. Nu sitter jag ett halvt jordklot bort och uppfyller en dröm. Även om jag saknar min familj och mina vänner så att hjärtat nästan går sönder ibland så vet jag att dom bara är ett telefonsamtal eller en flygresa bort. Så en liten uppmaning till er där ute, våga ta chanser, uppfyll era drömmar, låt era känslor spira, våga släppa taget och stå på egna ben, för ni ver aldrig när livet tar slut eller tar en tvär vändning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0