Valpis

Hur gullig??? Idag har jag vart med D på ranchen för att mata rådjur, spana efter coyotes, klappa hästarna och gulla med valparna. Haha och så var det en kossa som hade brytit sig in på något konstigt sätt så vi letade efter ett kryphål i typ hundra år. En rolig dag!! Har skypat med Sanna och Ellen också, välbehövligt. Kikade Hunger Games, tvåan kommer i November wihi, drog till mataffären, letade mig ut till lakehouset, gjorde goooo baconsallad och nu slötittar jag på Taken 2. I morgon kommer familjen hem igen, saknar dom!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Alltså jag dör vilken sötnos!!!

Jag har praktik på ett projekt tillhörandes Arbetsmarknadsenheten här i Norrköping. Projektet heter Nuevo K2 och är ett två-årigt projekt med mestadels kvinnliga deltagare som behöver hjälp med att komma ut på arbetsmarknaden (vissa har varit arbetslösa i 10-15 år). Deltagarna har alla möjliga fysiska, psykiska och/eller språkliga svårigheter vilket gör att man måste anpassa alla insatser efter individerna och många ingår också i andra projekt. Det är lite som en skola samtidigt som man får vara med i många samtal och verkligen lära känna deltagarna iom att de är på projketet dagligen. Det är väldigt varierande och iom att projektet samarbetar med andra myndigheter som ex arbetsförmedligen, får man se väldigt många olika delar. Värsta utlägget, haha. Men jag trivs iafl sammanfattningsvis ;)
Hur har du det Jenny? :D

Svar: Det låter intressant, alltid så himla givande att jobba med mäniskor! Jag har det jätte bra och trivs super :)
jjennnyys.blogg.se

2013-09-09 @ 19:47:10
URL: http://jennystoa.blogg.se
Postat av: elin wahlberg

gud vad söt!

2013-09-13 @ 22:46:18
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad är coyotes? Någon typ av inföding? :P

2013-09-16 @ 12:54:40
URL: http://mullesdrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0