Bra helg!

Har haft en så himla bra helg med Glenn; rodeo, massa god mat, filmmys, shopping, manikyr och bara gött häng. Nästan så att jag inte vill skriva det här bara för att det låter så himla illa, men det här är första helgen sen jag kom hit i augusti som jag spenderar utan familjen. Jag har ju haft det svårt med att hitta vänner här, dels för att det inte är några andra au pairer i området och dels för att de flesta i min ålder häromkring är iväg på college. Men jag och Glenn kommer så himla bra överens och klickar, vet att jag har hittat en livslång vän där hihi. Hon kommer hem i början av maj och stannar till slutet av augusti, vi har börjat smida roliga planer för sommaren osv, kommer garanterat kicka ass! Nu taggar jag om för Utah, Salt Lake City, på onsdag morgon lyfter planet mot skidsemester, så himla taggad hihi.
Det är ju dock inte annat än underbart att komma hem, lilltjejen blir jätte glad och myser med mig hela kvällen och resten av familjen har saknat mig och är glad att jag är hemma igen, underbara extrafamilj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0