Sköna dag

 Januaris Ipsy-box, inte mycket att hänga i granen, funderar på att betala några kronor extra för Glossybox istället.
Svettig Chilly!

Jobbat heeeela helgen, tills lunchtid idag, då åkte jag med min vpappa och lillan till ranchen medans de andra åkte och tittade på en Shreck-teater. Jag tog med Chilly dit ner och red i nästan två timmar i det sköna vädret, runt 20 grader och strålande sol. Så skönt och avslappnande att rida omkring ensam, njuta av tystnaden, på en pigg & glad häst! Har hunnit med att göra lite tråkiga måsten också; tvätta, första gången sedan jul haha, slå in paket som ska skickas till Sverige (tillsammans med mina julkort haha), beställa hem lite tråkiga men nödvändiga grejer, rensa datorn så att den gick från sengångare till snabbis,nu har jag ett samtal kvar att ringa i kväll och sen kan jag sova nöjd & belåten!
Jag & Noreen var och kikade i outletaffärerna i San Marcos förra södagen innan vi gick på bio, Lone Survivor, riktigt bra. Hon bodde här onsdag-lördag och igår körde jag henne till flgplatsen. Hon gick in i rematch och hennes värdfamilj var riktigt elaka och hon kunde inte ta sig någonstans så hon var fast i huset i 1 1/2 vecka, sen räddade vi henne. Tanken var att hon skulle flytta till en ny familj i Atlanta men hon beslöt sig för att åka hem till Tyskland istället, tråkigt.

Kommentarer
Postat av: fridan

Åh, vad jag längtar efter våren när jag ser bilden på dig och chilly :)

sv: har du ngn bild på era boxar hemma? :)

2014-01-20 @ 10:00:22
URL: http://kaloescha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0