Sverigebesök

Jag har haft 16 toppendagar i Sverige, vart med min fina gammelfarmor, mst med grisarna och kört dom till ny fodervärd, ätit massa god mat, hjälp pappa, jobbat och gosat med min fina Sensation och träffat alla mina fina underbara vänner, familj & släkt (vilka inte fastnade på bild haha). Nu sitter jag i Amsterdam och väntar på ett försenat flyg, kul. Ska bli roligt att komma tillbaka samtidigt som det är lite vemodigt att lämna alla här hemma igen, men har bara 4 1/2 månad kvar innan jag kommer hem för gott, och då kommer det vara super jobbigt att lämna alla i USA istället. 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Jenny! Såg att ditt flyg blivit försenat när jag googlade på förseningar, så jag ville bara tipsa dig om en sak. Var förseningen 3 timmar eller mer så är man berättigad till ersättning. Kolla in www.flygforsening.se, dom hjälper en att få ersättning. Bara ett tips från mig till dig :)

Svar: Tack för tipset! Kollade upp det men tyvärr trodde dom inte att jag kunde få ersättning. Tack ändå :)
jjennnyys.blogg.se

2014-09-26 @ 13:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0