flow


Goaste låten just nu!! Är nog inte riktigt samma version som går på radio, den på radio är bättre

Hinner inte med någonting längre känns det som, vet inte riktigt vart dagarna tar vägen... På måndag är det bara två veckor kvar på praktiken vilket jag tycker är skönt med det har gått fort!!! Maria wern serien på tv hade jag velat se men den har jag missat. Lite svammel från mig (har mycket mer ovärd skit) så jag avslutar och förflyttar mig mot grisarna för lite grötmatning, på lördag förvandlas den ena till julgran haha

Kommentarer
Postat av: maja

sv: alltså.... tack tack tack tack för alla dina fina kommentarer:) är så totalsämst på att svara tillbaka, men jag uppskattar varenda en. verkligen:)

2010-12-05 @ 00:56:59
URL: http://majatanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0