hello folks

jag är trött, gårdagen spenderades i stan. Först skolan som vanligt och sen ner på stan med emelie för att leta kläder till henne, jag köpte ett illrosa läppstift & lite käk, vi va inne i två affärer men jag hittade massa jag ville köpa! Hade inte suttit fel att vinna på triss... Tog bussen till min bror och duschade och fixade panpizza där. Promenerade sedan vidare till sanna där julia, lina & maggan va i full gång med att förbereda sig inför kvällen tema, 80 tal. Så de va bara att börja fixa sig, haha vi blev riktigt snygga 80 talister :) sen droppade de in lite mer töser för förfest och sen vi 11 tiden gick vi vidare ner mot stan och shakade lite ass. jag hade inte så jätte kul för ovanligehetens skull, vet inte va de är med mig. eller kanske, förväntningar & förhoppningar kan man kasta i sjön. bilder dyker kanske upp sen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Danke ;)

2010-02-27 @ 14:55:36
URL: http://jennza.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Ja de är samma priser som gäller i webshoppen. Dock är tyvärr jeansjackan slut där... Jag norpade åt mig den sista jackan i storlek 34 inne i en H&M affär så jag hade tuuuur känner jag, haha.

2010-02-27 @ 17:02:51
URL: http://thestatement.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag har också 36 i vanliga fall men den jag köpte nu var storlek 34 och jag tycker den sitter bra :)

2010-02-27 @ 17:34:09
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0