Så här vill jag se ut i håret!

Trivs så himla bra i mega blondt hår men de sliter ju något frukstansvärt på det, mitt hår är jätte tunt nu! Innan jag började färga (färgade för första gången i åttan toror jag, sjuan kanske) så hade jag tjockt och härligt hår. Planen är nu att slinga det till en nyans mörkare blondt så att håret får växa ut, bli tjockare & framförallt längre!
Förövrigt så lyckades jag komma ihåg att beställa en klipptid idag, första gången i hela mitt liv som jag klipper mig 8 veckor efter. Ska försöka fortsätta med det nu så att det blir någon ordning någon gång :)

Denna färgen som super snygga Blake Lively har skulle jag vilja ha på ett ungefär, antar att det bara är att slinga i massor?! Det blir ju fortfarande ganska ljust fast ändå kommer inte utväxten synas så mycket och så blir det inte sönder blonderat.


Nu ska jag krypa ner i sängen, mysa med grisarna & kika American pie på TV6 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0