väntanlängtanklängtan

Tänkte avverka lite tråkigt vardagssnack eftersom det är rörigt värre just nu och jag får inget gjort. Lovet slutar idag, har mest latat mig och samlat lite energi (eller något åt de hållet, försökt i alla fall haha). I morgon börjar min sex veckors långa praktik, hade faktiskt hellre gått i skolan av några anledningar. Så resten av kvällen ska jag ta bort mitt nagellack, kika på Weeds och sitta här. Morsning korsning

En bild på en vrålsnygg Kate, fast det är hårfärgen jag är ute efter


Kommentarer
Postat av: anapanda

har lagt ut en ny videotävling på bloggen som går ut på att du ska - som i förra videotävlingen - lista ut vilken låt det är som jag spelar på piano. så kika in om du har lust och se om du vet vilken låt det är :)

2010-11-08 @ 12:55:08
URL: http://anapanda.webblogg.se/
Postat av: Jennie ♥

ville bara kika in för att önska dig...

EN FORTSATT TREVLIG DAG!

kram

2010-11-08 @ 13:14:13
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0