Man kan inte både ha kakan och äta den


Clutch som jag fick av min gammel farmor när jag hjälpte henne att flytta, brun i läder och fin fin!

Var ute på en mysig barbacka tur i månljuset och galopperade lite i snön, lyckofaktor hög!!! En varm mysig rygg att sitta på, skuggor av månljuset, ljust och fint av snön och en underbar pålle som trampar på
Joggade bort till Emelie sen för att hämta lite saker och så tillbaka, blev sex km sammalagt fast med en liten andningspaus på några minuter. Är riktigt stolt över mig själv hehe, hejja! Får se om jag överhuvudtaget kan gå i morgon...

Kommentarer
Postat av: Dennis

Riktigt läcker clutch!

2011-12-07 @ 11:50:17
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0