Last days

Dator användningen har vart väldigt liten de senaste dagarna då det har blvit ur gött väder! Jobbade för första gången igår och det gick bra. Kastade mig till Borås för att köpa en kamera (gillat den skarpt!!), sprang i några affärer och kastade oss in på Nelly outleten. Alla som kör bil i Borås måste fått ditt körkort i ett cornflakespaket eller något, blev rosenrasande på kratterna.

Några timmar försent anlände jag & Sofia till Ellen, förfestade och tjötade och sen vidare till Måndax i Lidköping. Var en av de roligaste utekvällarna helt klart och vi gick loss. Skönt att vara på ett ställe där man inte känner några andra haha!

Ni ska få se mina fynd och lite paket & roligheter så småing om, nu ska jag snart sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0