Nya kandidater

Oneshoulder Drape Dress SEK 349, Rare Fashion - NELLY.COMJosephine New Knee SEK 199, Vero Moda - NELLY.COMDaisy Dress SEK 379, Jeane Blush - NELLY.COMBabiano Dress SEK 399, Vila - NELLY.COM
Har tittat lite noggrannare på Nelly nu och hittade dessa fyra som passar min plånbok mest men nu har jag världens beslutsångest istället! Lutar åt den första eller tredje... Det kluriga med den tredje är att det inte går att ha bh under, funderar på en Freebra men dom kostar ju lite + att jag aldrig har testat någon sådan...

Kommentarer
Postat av: Emilia

den tredje var superfin! jag brukar köra utan bh med såna klänningar, fast alla kanske inte är lika hippie som jag, haha..

2011-06-06 @ 21:39:07
URL: http://stiligaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0