Smarrig efterrätt!


Skär banan, jordgubbar & choklad och lägg i folie

Smarrigt!!

Lägg på grillen tills chokladen smält
Såg något liknande på en blogg för ett tag sen så vi var tvunga att testa idag när vi grillade, blev super gott! Ska nog köra på bara jordgubbar och choklad nästan gång dock, dåligt goda dom svenska jordgubbarna är eller?! Mumms mumms
Har nötat Mario några timmar i kväll med lite ladies, klarade hela två världar! Med diverse hot och fula ord inblandade, teamkänslan är lite halvtaskig haha
Nu måste jag göra klart min psykologi och hoppas att jag orkar kika på ett avsnitt Gossip Girl

Kommentarer
Postat av: julia

åh va gott det ser ut!

ska nog testa det ikväll när jag ska grilla ;)

2011-06-02 @ 18:24:52
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0