Balbilder och gnäll

Dålig dag, dåligt humör (fråga bara min syster, hon råkade skrämma min häst av misstag och jag gick loss, kastade en ryktborste på henne, sparkade en kartong på henne och stod och vrålade... Moget Jenny, moget). Är bara lite sådär allmänt trött på allt & alla, SPECIELLT PÅ ER RETARDS SOM SVARAR TACK NÄR MAN KOMMENTERAR NÅGOT PÅ ERA BLOGGAR!!! SLUTA MED DET ANNARS SLUTAR JAG MED ER OCH JAG TYCKER FAKTISKT OM ER. FINNS NOG INGET TRÅKIGARE OCH MER IRRITERANDE ÄN ATT KLICKA SIG IN PÅ KOMMENTARER OCH SÅ ÄR DET MASSA TRÅKIGA TACK, TRO MIG JAG VET ATT NI ÄR TACKSAMMA.

Fina Jenny som hade lite problem med sin underkjol haha! Ni skymtar även mitt korallinne
fotografen
Ger upp den här skiten, ska tända eld på mitt bredband. Mer bilder kommer när datorn sammarbetar igen. Nu ska jag läsa Edies dagbok för 70000 gången och titta på Entourage

Kommentarer
Postat av: Louise Anna Börjesson

Söt tjej!

är du intresserad av att följa varandra på bloglovin? :)

2011-06-14 @ 15:10:11
URL: http://louiseeb.blogg.se/
Postat av: nathalie

fin blogg !

2011-06-18 @ 21:02:33
URL: http://nathalieerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0