Ajajaj

Hade en jätte rolig kväll igår med massa roliga personer, så rolig så att jag glömde av att ta kort (klantigt jag vet). Det enda som finns på min kamera är en film när Ds hår blir några cm kortare haha, ooooops.

Det är dock inte lika roligt idag, fy fasen vilken huvudvärk jag vaknade upp med haha. Tog lite värktabletter och lyckades somna om och sov tills halv tre, ooops.

Ellen kommer om en stund så ska vi dippa och mysa lite, välbehövligt!

Så här såg det ut i fredags när vi va i ridhuset, två påsar chips, en påse cheeseballs, 10 kexchoklad, en chokladkaka, två kladdkakor, tre burkar kakor, en sats negerbollar och en påse lösgodis, mumma

Kommentarer
Postat av: Denise Holmsten♥

snygga bilder i både headern och inlägget! ha en bra dag och kram på dig !

2011-10-16 @ 18:48:13
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/
Postat av: Originalet

Svar:

Ja verkligen! Inga pengar alls ju.

2011-10-16 @ 20:17:31
URL: http://originalet.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0