Doooooown


weheartit

Hallå i stugan frugan! Jag är på hemmaplan igen, känns som att jag hart vart ute och flängt de senaste veckorna. Hart jobbat tre pass i påsk, igår firade jag med mina favoriter och nu vill jag bara ta tag i något. Känner mig helt ur fas men vet att det enda som hjälper är att sluta lipa och göra något åt det. Den bästa terapin mot detta är mina gossiga hästar (+ glass med fruktsallad i kväll), Sushi har för övrigt börjat fylla sitt juver och jag dör av nervositet och längtan (hoppas att hon håller inne med liten tills jag kommer hem från London)!!!!!!!!!!! Så nu ska jag njuta av att bara vara hemma och göra massa saker som jag inte hunnit med det senaste, kanske spika lite på mitt nya rum som börjar ta fart!

Kommentarer
Postat av: J e n n s a n s v ä r l d ♥

Hej!

Åh vad kul med en London-tripp! Det är ju en helt fantastiskt stad... :)

Jag har varit där två gånger var av jag en gång bodde på ett hotell som heter Paddington Hotel om jag inte minns helt fel. Det andra hette Royal Eagle. Båda var helt okej, fräsch dusch och bra sängar. Mycket mer behöver man ju inte när man mest är på stan och springer :) Båda ligger nära till Oxford Street och tågstationen Paddington Station. Perfekt att ta tåget som heter Heathrow Connect från flygplatsen till Paddington. Tunnelbanan är inte att rekommendera från flyget till hotellet, HEMSKT att åka en längre bit haha. Hög ljudvolym och väldigt varmt. Tåget är mycket fräscht, bättre än Sveriges vanliga pendeltåg :)

Båda hotellen hade relativt nära till en tunnelbanestation/busstation om man inte vill prommenera. Hoppas det var till hjälp! :)

Kram!

2012-04-08 @ 18:12:55
URL: http://jennsansvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, jag känner likadant just nu, men snart drar vi! Ska vli oerhört skönt!

2012-04-08 @ 19:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0