Min träningskompis

Mitt ena sulkyhjul gick sönder ganska rejält häromdagen, och det är tävling om knappt två veckor så får sysselsätta lilla damen på annat sätt. Det som är praktiskt med en så liten ponny är att när jag powerwalkar så joggar hon brevid mig, dessutom är hon så pigg så jag måste gå på ordentligt för att hänga med räääcerbettan. I fredags så var vi ute och gick i över två timmar, spenderade minst en timma med att gå upp och ner för sju tusen olika skogsbackar och offrodade.

Vi firade 14 år ihop den 15 april, jag och min fina livskompanjon!

Kommentarer
Postat av: IDA

Hehe, jag vill ha en hund att ha med på mina pw's, men en ponny funkar ju också :)

2012-04-24 @ 00:15:46
URL: http://IDASWARDROBE.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0