dfuhsdfhsl

Min syster har vart med och fotat när jag var med hästarna i ridhuset idag + att jag fick låna hennes kamera för att fota mina nya fynd. Tro sköen att jag inte hittar den där lilla grejen som man stoppar i minneskortet i --> datorn, dfhjdhgsdkf. Så nu sitter jag istället här och försöker få massa saker gjort men allt slirar bara, vet inte hur jag ska hinna med allt innan vi gasar mot Liseberg i morgon jag & järnfemman. Näe nu ska jag ta mig i kragen, lyckas jag hitta den där förbenade mojängen så kommer det upp ett gäng bilder snart, håll ut!
(Va hos Julia igår och avnjöt en grillmiddag och 21 Jump Street, hahaha så himla skön. Se den!!!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0