I´m gonna marry the night

Har en sån där dag då jag känner mig ensamast och minst i världen, fast än att jag vet att jag är låååångt ifrån det. Har inte någon vidare energi, den lilla jag hade lade jag på jobbet (som förövrigt var mycket spännande idag när jag gasade omkring ute i snön!). Har sovit en timma nu och ska släpa mig ut i stallet innan jag ger upp det för idag och kryper ner forever alone till Prison Break, när det är snökaos ute vore det inte helt fel med någon goding som sällskap. Nu ska jag sluta weina & tänka så mycket, mot stallet!

Kommentarer
Postat av: sarah

Alla har dagar då man tycker att man är forever alone haha och dom suger haha

Svar: Haha kan bara hålla med!
jjennnyys.blogg.se

2012-12-05 @ 21:54:23
URL: http://ssarahaugustsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0