Members

Känns som att Members är det enda jag tjatar on nu för tiden men de har ju massa bra erbjudanden hehe! Nu har de Wonderland till 50% så jag passade på att beställa en hög trosor (bra kvalitet och skööööna) + en bikini över- och underdel, kaaaap

Ni vet vad ni ska göra om ni vill ha en inbjudan och 50 kr att shoppa för, lämna er mail!!

Har häcken full och har haft det den senaste tiden, blir förhoppningsvis bättre snart. Är en hel del i skolan nu innan vi går ut på praktiken (och sen vipps, STUDENTEN). Nu måste jag ta tag i mitt sjukvårdsprov som jag har i morgon!!!

Kommentarer
Postat av: Tove

va sjutton, skicka det till mig då :P

2012-02-28 @ 08:08:58
Postat av: Lina

Åh men tack för tipset!

2012-02-29 @ 23:32:24
URL: http://grinolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0