Rottis

När jag skaffar egen hund ska det vara en rottweiler, en hane. Jag behöver en maffig fin hund om jag någonsin ska våga bo själv!

Har funderat på om jag ska bli hundägare i sommar någon gång men vi får se, det är mycket eftertanke och planering som krävs, för att inte tala om all tid det tar!

Har lyckats börja med enegelska provet som är på fredag idag, aha framförhållning. I morgon är det 93dagars med några snygga tjejor, på fredag kommer Norlie & KKV (vet inte riktigt om jag ska orka gå) och på lördag är det Nelly high heels, roligheter. Nu ska jag pallra mig ut och springa av mig lite för det blev aldrig av igår, sen nya numret av Solo!

Kommentarer
Postat av: Ida

Min syster hade en sån fantastiskt fin rottis, väldens goaste!

2012-03-07 @ 05:56:25
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh önskar innerligt att jag hade tid att ha hund alltså! Världens bästa sällskap, speciellt om man bor själv ju! :D

2012-03-08 @ 09:47:33
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0