1 november

Vart tar tiden vägen? Det är första november idag och den tråkigaste, gråaste & mörkaste månaden på hela året har börjat. Därför är det extra viktigt att ha lite saker att se framemot! Jag har dock inte så mycket inplanerat för november, har ni det? Mina helger brukar se ut som så att antingen bowlar vi eller går på bio på fredagar och nästan varje lördag är det fest. Nu på lördag har vi planerat en Halloween- och 20årsfest hemma hos Sofia som följs utav en utgång, taggad som bara den! Nästa helg jobbar jag hela helgen + att det är Fars dag + att morfar fyller 70. Helgen efter det har jag tävling med ponnyn och sen är det bara en helg kvar i november, det känns som att november kommer gå ganska fort ändå. Jag hoppas på att få jobba mycket då det ändå bara är mörkt & trist hela tiden! Har ni några bra novembertips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0