lördag 24/11

Idag är det en månad till julafton, en månad!!! Wihihi jag älskar julen och längtar ihjäl mig, det är hög tid att börja skriva önskelista och köpa julklappar. Men det får vänta lite! Igår var det full rulle, Sofia kom till mig på morgonen så red vi och fixade i stallet, lagade mat, åkte till stan, hem till henne, sov några timmar, åkte till stan och träffade Johanna som var hemma från Malmö och sen var vi med Järngänget hela kvällen, somnade fram på småtimmarna. Alldeles för lite sömn i natt men jag är som en tickande bomb ändå, ska ta tillvara på den energin och kötta gärnet ett tag så att jag kan sova lite innan vi ska ut i kväll. Vad gör ni i helgen?
Paketmys från förra julen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0