Men så passande

Jag känner mig forever alone, jag som älskar att vara ensam haha, kan bero på att jag har umgåtts med mina homies mega mycket det sista så då blir det väldigt tyst sen. Har haft galen överskottsenergi hela kvällen och terroriserat Sofia, men sprang några kilometer så var det slut med den energin. Blev positivt överraskad av mig själv idag, de gamla vanliga kilometrarna kändes inte alls lika jobbiga som de brukar, high five! Nu har jag haft lite hemma-spa och ska krypa ner i sängen och kika på No strings attached, natti!

Kommentarer
Postat av: Izabelle

sv. Det är det!! vill bara hitta som du sa "fresh meet" och ba gosa typ. inget mer än det. vore nice i denna kyla :D

2012-11-06 @ 04:12:21
URL: http://thisiswhatilooklikenaked.blogg.se
Postat av: Madeleine Jonsson

den filmen är så bra

Svar: Ja verkligen!
jjennnyys.blogg.se

2012-11-06 @ 14:06:05
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0