Senaste

Sen sist vi hördes har jag...
...  haft en grym lördag med delar ur Skidresegänget och några fler, lite för starka shots och galet dansande. Jag sträckte nacken, Ellen stukade foten väldigt rejält och Sofia var en hårsmån från att bli nitad haha. Söndagen var dock ingen rolig dag, bakfyllan från helvetet bestämde sig för att förfölja mig.
... fått ett vikariat över december på 75 %. Har visserligen jobbat 4-5 dagar i veckan det senaste som timvikarie men det känns skönt att ha ett schema så att man vet exakt när man ska jobba så att man kan planera lite.
... haft myskväll i ridhuset med några av US-tjejerna, såg på godingen Mannen som kunde tala med hästar och åt alldeles för mycket gottigott.
... börjat jogga Sushi lite smått efter tre-fyra veckors skrittande, hon känns fin och tycker att det är kalas kul!
Veckans planer är att...
... i morgon ska jag och mina favvo tjejer till Skövde efter jobbet för lite shopping & bio!
... torsdag & fredag är planlösa men det är inte helt omöjligt att det blir jobb, fredag kväll betyder allt som oftast häng med mina favoriter.
... på lördag ska jag vara med på Gymnasiets Öppet hus och marknadsföra Vård & Omsorg, på kvällen ska jag köra mamma & pappa och med största sannolikhet vara med mina homies.
... på söndag jobbar jag delad tur och myser med första advent!
... börja ta mer kort, har blivit helt värdelös på det!!!!!
 

Kommentarer
Postat av: S

Haha det låter som en helgalen utekväll men å andra sidan är det sådana minnen man ska skaffa sig medan man är ung :)

Svar: Djur är absolut BÄST.

Svar: Hihi precis :D
jjennnyys.blogg.se

2012-11-27 @ 18:37:01
URL: http://baseballwife.blogg.se
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Jag vill också ta mer kort - men det är så svårt nu när det konstant är mörkt ute också...

Svar: Ja det sabbar en hel del. Gör dock alltid en massa roligheter på helgerna men glömmer alltid att fota vilket är trist!
jjennnyys.blogg.se

2012-11-29 @ 10:36:24
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0