Asshole

Var och gjorde allegitest förut och fick ett riktigt asshole som läkare rent ut sagt. Först lät det inte ens som han tänkte ta några prover utan han sa res bort i två veckor och se om det försvinner. Jo men visst jag har råd att resa bort i två veckor, skita i jobbet och låta mina djur klara sig bäst de vill. Jag fick i alla fall ta blodprov tillslut som jag ska få svar på inom en vecka. Han trodde att det var pälsallergi och skulle det vara det så sa han att det var troligt att jag skulle behöva göra av med mina djur. Lagom roligt att jobba sen när jag mest kände för att sätta mig ner och lipa som en barnunge. Jaja några jäkla mediciner borde det väl finnas och tills dess får jag gå runt och se ut som en täppt boxare. Man blir i alla fall varm och glad i kropp & knopp när man ser på bilden ovan, mina godningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0