won't back down

Har fastnat i soffan med kidsen, kollar på en svinrolig film med den pratade kossan Otis haha. Idag har jag mest skjutsat på barnen, men har hunnit med lite Bad Guy game också, lillkillens favvolek. Så jag brukar springa runt med ett gevär i handen, klättra högt och lågt och jaga låtsasskurkar haha. Föräldrarna är borta över natten så jag och en tjej till som jobbar här har barnen, vi ska göra nachos om

en stund och fortsätta filmmyset. I morgon ska vi åka till stan och handla lite så att vi kan baka tårta till min värdmamma, hon fyller år i morgon så vi ska överraska henne när hon kommer hem. Men jag har det bra och trivs, familjen ska på semester nästa vecka så får se vad jag ska hitta på då. Vädret är svingött, 101 F idag vilket är runt 40 C tror jag, och sol.

Kommentarer
Postat av: Helene Skagerstrand

Men jisses vilken utsikt alltså, du verkar ju ha det helt underbart.. Kul att följa :D

Svar: Ja jag trivs jätte bra :D Roligt att du tycker det!!
jjennnyys.blogg.se

2013-09-11 @ 13:26:27
URL: http://hellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0