Fresh meat

Det va några dagar sen, har inte direkt hänt något speciellt. Var och klippte mig igår, blev inte alls nöjd haha, håret var risigt som sköen så jag sa till henne att klippa bort allt slitet. Sagt och gjort, hej axel-kort! Det jag hatar mest är min utväxta snedlugg som är lite kortare än resten, blir så ful böj där den tar slut. Så jag har haft det i en knut för att slippa se eländet, får försöka hitta på lite roliga uppsättningar eller nått. 
Jag har sett sista säsongen av Gossip Girl, äntligen, och även om det tar emot att säga så var den ganska tråkig. Jag hoppades ju alltid att Serena och Nate skulle sluta upp ihop, men icke. 
I kväll har jag, M och dom två äldsta barnen vart på julparad inne i stan, den va väl inte så imponerande haha. Men en av paradvagnarna innehöll college fotballs killar, vissel vissel såg lite fresh meat, är nog seriöst första gången i den här staden, så det gjorde ju typ min kväll haha. Sen käkade vi Subway och löjlade oss, underbara ungar som alltid får mig att skratta! 
Och nu är det väl bestämt att min bror och hans kompis kommer över några dagar i april, wiho längtar!! 
Jag är ledig på lördag så då har jag planerat att åka och julshoppa lite, dels till mig själv och dels lite julklappar. Jag vill hitta grejer till en adventsljusstake och lite julpynt till mitt rum, och så tänkte jag pyssla ihop en liten paketkalender till mig själv (lite efter som vanligt), får ju försöka fixa lite stämning inför min favvohögtid! 
Öh ja nu har jag fått skriva av mig lite, på återhörande cybervärlden. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0