x you

Idag började jag inte förens elva, då åte vi till stan och åt lunch, åkte förbi lakehouset en snabbis och sen ut till ranchen. Åkte på safari, fiskade och passade lillan, underbart! Och jag fick en feeeeesk, den var liten men jag blev superglad ändå haha, andra firren på 20 år, storfeskarn. Sen flydde jag till rummet resten av kvällen, sex barn är påfrestande, "mina" fyra är inga problem men två bonus blir en himla massa oväsen och full fart hela tiden haha. Min värdmami sa precis att jag fick ledigt i morgon, precis vad jag behövde. Tänkte åka och kolla i lite affärer, försöka hitta något till nyår. Antingen så åker jag på att vara barnvakt eller så ska jag med mina värdpäron + min värdmammas bror&fru ut och daaaaansa, hoppas på det sistnämnda. Inte för att jag har listat ut vart jag passar in där, hej femte hjulet, och dessutom ingen alkohöl vilket gör det liiiiite svårare att släppa loss att dansa till vad dom nu dansar till här. Men det ger väl sig, bara att hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0