Utelåst

Kommer hem och upptäcker att ingen är hemma och att jag inte har någon nyckel med mig, funny. Passar på att städa bilen lite, tar bort sminket (har massa bra att ha saker i min väska), dunkar NRJ och äter godis. Jag och Ellen har vart och kikat på bio, Ego. Jätte bra film, lite sorglig, väldigt gullig och med ett mycket bra budskap. Och han blir bara mer och mer tasty.

Fint mitt nya lack är va? Sådär härligt rosa hihi.
Näe nu hoppas jag att det kommer hem någon snart, Pitbull håller mig sällskap sålänge.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Väldigt fint lack! vart är det ifrån? :)

Svar: Från Claudia, Cherry Blossom nr 173. Köpte mitt för en tia på Ullared men googla återförsäljare om du inte har vägarna förbi där. Det har hållit väldigt bra!
jjennnyys.blogg.se

2013-01-28 @ 15:59:03
URL: http://www.nattstad.se/journalistbruden/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0