världens bästa järngäng

I fredags tog vi ut födelsedagspojkarna på hemligt äventyr hehe, femkamp. Mycket uppskattat och roligt, slutade dock i en ambulansfärd men annars var det lyckat haha! Avslutade kvällen med tacos och mys. Igår var jag hos min bror & hans tjej på kalas en snabbis innan jag sladdade vidare till killarna. Lagom tills att vi ska gå ut och dansa kommer min partner in crime, Sofia, efter diverse försovningar. Gick ut och skakde lite ruuuumpa, träffade efterlängtade fina vänner hihi, vinkade förbi efterfesten och sen hem och sova några små timmar innan klockan ringde för jobbet. Jobbar i kväll igen så ska smita ut till stallet en snabbis nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0