Right now

Veckan har gått i raketfart med jobb, hästar och mina favoriter. Heldag med Sofia i fredags, först sleepover och sen massa mys med våra hästar innan vi sladdade mot Jenny för grillmys. Funktionär igår hela dagen och sen fira Erik som fyllde 20 hihi. Nykter kväll för mig dock, upp och jobba idag, är sådär pigg nu efter tre timmars sömn och sex timmars jobb. Men det var en rolig kväll som vanligt, gick dock runt som en zombie på dansgolvet efter en lite för hård vecka, gav evileye till sluskiga killar och skrattade halvt ihjäl mig med Sofia med jämna mellanrum. Är ju rätt underhållande att gå ut nykter och se alla fulla människor som tomtar omkring eller tror att dom är snyggast i världen hahaha. Har suttit och pillat med au-pair saker nu, har blivit antagen och matchad med några olika familjer men känner inte att det är någon som har klickat än. Spännande är det i alla fall! Nu ska jag sova lite eller ta tag i livet lite, lutar åt alternativ ett amigoooos.
Har såklart hunnit med att hänga med världens bästa gammelfarmor också, göllegöllegölle!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0