I told you to be patient

 
Några av mina favoriter från weheartit för tillfället, inspiration!
 

Nu ska jag snart stänga ner datorn och försöka somna, tänkte gå upp och rida innan jag börjar i morgon. Blir alltid lika chockad när jag då & då lägger märke till vad det är för datum, redan 18 november. Jag har ingen koll på dagarna här haha, tror att det är vädret som spökar med min hjärna. Mitten av november har i 20 år betytt mörker, grått och oftast regn, nu är det ljust, 20 grader och oftast sol, inte mig emot. Snart bara en månad till jul, wihi, ska bli roligt & intressant att se hur det är att fira jul här. Ska försöka få iväg lite julklappar till er där hemma, ska bara lista ut ett sätt som inte gör det allt för dyrt att frakta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0