Bra dag!


Har känt mig lite nere dom senaste dagarna, vet inte riktigt varför men det känns mycket bättre nu. Började dagen med att få en kram av min värdmamma, en liten gest som kan betyda så mycket!  Sen åkte dom iväg och jag hade kidsen själv, vi var ute och lekte och packade ner lunchen för att ta rangern och åka på picknick. Det har jag gjort med småttingarna dom senaste dagarna men idag kunde även de två äldre följa med, mycket uppskattat. Hämtade M, va i mataffären, köpte film och åkte hem igen. Hade lite rast så gick till gymmet och sen spenderade vi kvällen ute med basebollmatch, rooooligt! Bad, middag och filmmys, kikade på Marmaduke och nu tittar vi på Aristocats. Om det är lika fint väder i morgon ska vi åka till ranchen och hika & fixa lunch över elden, päronen kommer hem i morgon em någon gång. Rolig och mysig helg med bästa barnen & M! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0