Chasi'n


Hade en kanoneftermiddag igår, var ute och lekte med kidsen, mamin & M. Klättrade i träd, gungade, hoppade studsmatta och så avslutade vi kvällen med en basebollmatch. Basebollmatchen va höjdpunkten, höll på att skratta ihjäl mig! 
Idag har jag haft en chilldag, jobbade två timmar på morgonen och sen åkte jag med på en liten roadtrip med småttingarna, mamin & M. Vi käkade lunch på ett kinesiskt ställe i New Braunfels och sen åkte vi till ett barnmuseum, ett roligt ställe med mycket skratt! Sen jobbade jag em/kväll och hade bara tjejerna så vi lagade mat & bakade medans lillan tomtade omkring. 
Lillkillen har börjat använda ett nytt uttryck; Oh my gosh, det säger han och låter smått förskräckt = jag skrattar ihjäl mig. Och lillan har börjat säga mitt namn, snacka om att hjärtat blir vaaaarmt då! 
I helgen ska föräldrarna bort så jag ska jobba (vilket förövrigt betyder att jag borde få ledigt halva dagen i morgon och hela fredagen...), det blir nog en rolig helg med mycket bus & skratt. Helgen efter det ska vi fira Halloween (kommer bli rooooligt, hade dock hoppats på att gå på en feeeet halloweenfest men det lär väl gå sådär utan vänner, forever alone) och åka till Fiesta Texas (riktigt grymt nöjesfält) och eventuellt stanna på hotell. Helgen efter det ska vi ha födelsedagscamp på ranchen med en hög vänner till familjen, kommer också bli superkul. Sen är det en födelsedag och Thanksgiving i november, och vips så är det december! Tiden flyger iväg och jag med den, trivs superbra!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh kom och fira halloween med mig :D:D

Svar: Men vem är du som glömmer fylla i namn?????
jjennnyys.blogg.se

2013-10-17 @ 06:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0