Ny vecka nya tag

Ännu en måndag är här, fattar inte vart tiden tar vägen. Det har blivit lite kallare här nu, typ svensk sommarvärme, så det är så mycket skönare att vara ute nu. 
Idag jobbar jag nog från 9-17 och sen tänkte jag åka in till stan och posta en sak och kanske kolla i lite affärer. De få affärer som finns har mest en massa massa skit men så hittar man ett guldkorn tillslut. Behöver tvätta och städa lite på mitt rum med! 
Till helgen har jag inga direkta planer, vet inte om jag jobbar än. Steve Aoki kommer till Austin så ska kanske försöka hitta någon att dra dit med. 
Oktober bjuder eventuellt på hotell och Fiesta Texas (ett stort nöjesfält), vi skulle åkt till Kansas men det blev inställt. 
Jag behöver samla energi till att sätta mig ner och göra en bucketlist för vad jag ska hinna med när jag är här. Har vart här i två månader snart och har inte gjort så mycket vettigt än... Jag vill inte komma hem om ett år och inse att jag inte har gjort allt jag vill göra här eller tagit alla chanser! 



Igår va vi ute och red i timtal på ranchen i den fina omgivningen, letade stockar som vi kunde hoppa och bara njöt av livet på hästryggen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0