Nytt!

Igår haffade jag lite träningskläder från Champion och en bikini som jag inte kunde låta bli!
Två klänningar som jag köpte för längesen, gillar färgen på den första + att den har en öppen djup rygg. Den svarta är bra till middagar och sånt, lite fina ryggdetaljer där med.
En hög med välbehövliga baskläder införskaffades idag.
Fick äntligen tag i sporttoppen från VS som jag har suktat efter, rosa med glittriga fina band, på outleten dessutom så till ett riktigt bra pris.
Supererbjudande med sju produkter för 35 dollar, kunde inte riktigt motstå så lite nya lotions, duschcremer och mistar fick följa med hem (plus lite för många trosor, kan inte behärska mig där inne)!
 
De tre sista bilderna är halvtaskiga jag vet, men det började bli mörkt. Så idag har jag tagit en ordentlig sovmorgon,städat & tvättat lite och sen åkte jag och shoppade. La familia hade köpt filmer och fixat junkfood-night när jag kom hem så har haft myskväll med dom. Ännu en vecka har sprungit iväg, i förrgår hade jag vart borta i två månader. Nu är det dags att tagga om för en ny vecka, nästa helg ska vi troligtvis övernatta på ranchen, myspys!!

Kommentarer
Postat av: valma

sant, inte mycket tid kvar att planera.. men det går bussar också? sen är det ju Lights All Night i dallas i dec (: bl.a. Deadmau5 och Kaskade som headlinear!

2013-10-14 @ 06:46:46
URL: http://shangrilaa.ratata.fi
Postat av: Malin

Men vad du shoppar.. Min body mist är snart slut :(

2013-10-14 @ 11:19:27
URL: http://mullesdrommar.blogg.se
Postat av: Cecilia - Träning, foto & vardag

Hur mycket billigare är det på outleten? :)
Det verkade vara sjukt bra pris på fragrence serien, men fanns det andra vs parfymer?
Och hur mycket kostar bikinisar, bh:ar, mjukisdressar och trosor där? Ungefär. :)

2013-10-17 @ 16:10:03
URL: http://ceciliasj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0