Skinny love



Hittade till stallet i morses på egen hand, en liten felsväng som gick att rätta till lätt hehe. Stallet då, nergånget och fult, det första jag såg när jag svängde in var en mager häst, bra start. Fick rida på en liten appalosa vid namn Jack, lite lat och så. Skrittade & travade mest runt för att ridläraren/ägaren skulle se hur jag red. Min krokiga rygg kommer jag få ligga i med så att min hållning förbättras. När jag har tagit lektioner med min egna häst i Sverige så är det mest fokus på hur hästen arbetar och inte så mycket fokus på mig, idag var det tvärtom. Jag gillade ridläraren/ägaren men är lite tveksam till stället. Inte så mycket för att det var slitet, inte direkt det som räknas. Men att en del hästar såg ut som dom gjorde plus att utrustningen var dåligt inpassad till dom. Jag tror att jag skulle förbättra min egna ridning efter vad det kändes som idag men jag är mer osäker på om jag vill stödja ett sånt ställe. Får fundera lite helt enkelt! 
Hem, springa en sväng, duscha och göra sig iordning för lite shopping och au pair möte. Ännu en okänd väg att köra helt ensam, gjorde några små felkörning haha, google maps är inte så himla bra om jag får säga det själv. Men hi. Hittttade till affärerna och matstället tillslut! Hittade inte så mycket, lite nya träningskläder. Vi käkade kvällsmat på en smarrig restaurang samtidigt som mötet, det är bara två au pairer till och vi har verkligen noll att prata om, lite tråkigt. Kompisjakten får fortsätta, hoppas jag får napp snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0